magbild v 35

Såhär stor är magen nu..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lyckas du med vanliga jeans? Får du plats? :)

2010-02-08 @ 17:09:22
Postat av: Svar på kommentar:

Haha, det finurliga är att jag har handlat mammakläder o mammabyxor men alla har jag växt ur, magresåren har blivit för liten etc. Men de byxorna jag har på mig är inhandlade för flera år sedan, använde de som lite baggy innan graviditeten, men nu är dem de enda jag kan ha på mig :P Det och leggings..

2010-02-08 @ 17:47:21
Postat av: kajsa

hahahaha, jag undrade precis det samma, hur fan får du på dig jeans?? men jag såg ju svaret :) kram

2010-02-08 @ 18:35:03
Postat av: Jennie

Gud vad magen har växt! Otroligt fin bild tycker jag! Du är så fin så!

Kramar i massor!

2010-02-08 @ 19:28:56
Postat av: Anonym

Aha! Det förklarar saker och ting. Vad smart! :) Jag har inhandlat ett par mamma byxor som passar lika bra nu som i början av graviditeten. Jätte härligt! Annars är det precis som du säger - leggins is the shit!



Känner igen känslan av att vara trött på att vara gravid. Jag är också förbaskat trött nu, nu kan jag det här liksom. BF 16 mars och magen tar förbaskat mycket plats, ligamenten gör ont och ovanpå det har jag tagit med mig en förkylning hem. Hur lyckas man? :P

2010-02-09 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0