magdagbok

Tisdagen 23/2 Kl: 21:45
Julian har varit riktigt livlig idag, hållt på o bökat och sparkat och velat ha uppmärksamhet- som han självklart oxå har fått! Magen känns lite konstig idag, har en massa förvärkar som kommer typ var femte minut men de gör inte riktigt ont än.. Det får gärna lugna ner sig, för ikväll orkar jag inte att han kommer.. Är alldeles för trött för det.

Magen har blivit spanad på av flera hundra männskor på väla. Undra om det handlar om att magen är så pass stor, eller om vi ser unga ut, för många har verkligen stirrat sig blinda idag, utan någon skam. Detta är inget jag noterar längre eftersom jag mest tittar i affärer och inte på männskor, men R var ganska chockad av andra människors oblygsamhet. Träffade även en trevlig kvinna i en skoaffär som berömde min mage och faktiskt inte (?) tyckte att den var stor. Hon sa att jag var fin. Vilka mysiga människor det finns där ute! Det är en sån grej jag med kan säga till en främling, men många är inte sådana.

Hädanefter kommer jag troligtvis (om jag kommer ihåg det) kalla R för papa Baloo. Han är en riktig papabear! Tuff på utsidan, lite tafatt och tror han har mer att lära ut än vad katten tror ;) Detta kom vi på under vår middag på grafitti, storgarvade åt detta hur länge som helst. Min egna papa Baloo! Löv u!



Imorn föressten så kommer min gamla gamla barndomskompis D hit för en heldag. Har inte träffat honom sen inflyttningen i denna lgh, så han har heller inte sett magen. chockartat blir det nog ;)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Människor är väldigt fräcka och jag förstår inte hur man orkar lägga tid och energi på att stirra sig blind på någon annan. Är det nu så att dem tror att ni är unga, under 20 år förstår jag retar folks ögon, så kan dem inte anta att så är fallet. Lite tråkigt att det är så lätt att vara respektlös idag. :/

2010-02-24 @ 08:19:14
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0