mot stan!

Fredagen 19/2-09 Kl:10:15

Sov läänge idag, skönt (: Käkat två tallrikar flingor o kollat runt på nätet lite. Fan, sitter för mkt vid datorn så folk hinner inte uppdatera sina bloggar när jag vill att de ska göra det :P

Ska upp o städa sovrummet nu tänkte jag, byta lakan och sortera upp tvätten. Tvätt på måndag.. Sen blir det tillfix och håll tummarna på att några av mina kläder passar mig för sen blir det ner till stan. Fika med J, tänkte kolla lite affärer med och kanske köpa en liten present (: Länge sen jag träffade henne, ska bli så mysigt!

Vad kvällen bjuder på, vet jag inte, troligtvis ngn lugn aktivitet ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hihi ojoj va tjock du har blivit, så himla sött med mammamage men kan tänka mig att det inte är så lätt alla gånger, då är det tacksamt att sitta vid datorn och titta på istället. Den nya designen blev ju jättefin! kramkram

2010-02-19 @ 10:19:33
URL: http://mimmisteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0