myskväll

Blev färdig med tvätten som självklart inte torkade så nu har vi tvätt i hela lägenheten. Plusset är väl att det luktar så gott (: Fick pluggat lite med men känner mig helt av banan så jag gick och lade mig en timme innan R kom hem. Hade lite feber så det kan bero på det. Känner mig lite bättre nu och har skickat iväg R för mathandling.
de blir pytt i panna med ägget ikläckt, så sugen på det, så gott (: Sen beställde jag purjolök för jag har av någon konstig anledning varit sugen på det i flera dagar.. Hackad purjolök på knäckemacka, mums. Keso på grovbröd med.. Så det blir en fin frukost imorn!
Har oxå varit sugen på att baka kanelbullar så ingredienser är beställda! Tror jag bakar en sats ikväll o en sats imorgon om jag inte blir trött på det.. Kan va skönt att ha lite bullar i frysen att ta fram när folk kommer på fika (: Sen blire filmkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0