shoppingen!

Vill bara börja inlägget med ett internt skämt.. Satt och tittade på våra bästa år precis medans jag åt. Och gissa vad de visade?: Psycho dad! Papi!

Fick hem kläderna från Nelly som jag hade beställt. Den rosa klänningen var inte alls i den färgen jag tänkt mig, den var skrikande lila, vilket inte passar min hudton överhuvudtaget. Nu håller jag på att övertala K att den passar henne, för modellen är otroligt fin och den är en rejäl klänning, inte sånt tjafs man får från HM



Men däremot den andra klänningen var helt underbar, riktigt snygg o precis min stil! otroligt tajt, undra när jag kommer i den ;)
Till sommaren förhoppningsvis!
Den har riktigt fint snitt i ryggen, figursydd med två stora fickor på sidorna, även ärmarna har en liten speciell touch.




Den är lite skrynklig efter frakten.. Men helt underbar!


Just det, har glömt berätta vad jag fick i födelsedagspresent - en massa presentkort på kläder! Precis vad jag önskade mig, älskar att handla sommarkläder och ser fram emot att gå i fina klänningar med barnvagnen på stan i sommar (: Fick oxå lite till hemmet och blommor!


Kommentarer
Postat av: mamma

Den andra klänningen är "min", kan jag få låna? puss

2010-02-04 @ 15:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0