sitter i en bubbla..

Söndagen 28/2 Kl: 21:55
Tjoho, sitter här framför datorn som jag gjort i nån timme.. Kollat runt på olika gravidbloggar o skrattat mig lycklig att jag ändå har haft en sådan "lätt" graviditet. Får ändra sittställning var femte minut och är gasig som få och humöret är lite konstigt.. Känner mig som i en bubbla typ.. Haft jätteont i magen ikväll.. Julian har åkt upp och ner hela tiden och varje gång det är ner så är tappen ivägen. Så konstigt, ingen jag pratat med har haft samma problem. Vid sammandragningarna så sjunker huvudet så långt ner så det blir en molnande värk runt om höfterna och ner i benen samt det känns som en kniv som sticks på tappen.. Han försöker ta sig ut utan värkar, unge.. Dessutom har brösten växt en storlek sen igår. Helt galet, Dolly Parton. Sambon är inte sen med att uppskatta ;) Mjölkmaskinen är igång!

Det blev ingen promenad och inte heller center syd som vi pratade om. Det blev väldigt slött fram till att svärmor ringer och säger att maten står på borden om en halvtimme. Det var inget vi tackade nej till! Massa förlossningsprat och den blivande svärmoderns tankar och förhoppning om bebisens ankomst. Väldigt mysigt samtalsämne. Ska på tillvälxt UL nästa måndag och eftersom min mami redan har följt med på förra frågade jag om hon ville följa med på denna. Hon blev jätteglad. OM vi nu går en vecka till. Förhoppningsvis inte. Känner på mig att något är på gång. Kvällen har varit lite konstig..

Nu ska vi betala räkningar i sista sekund som vanligt och fortsätta titta på ishockeyn.
Morgondagen händer det nog inte för mycket. De senaste dagarna har jag varit sjukligt trött. Vill hitta på saker, men orkar verkligen inte. pust. eller är jag bara gnällig?

Kommentarer
Postat av: Lotti

Du är inte gnällig! Hehe. Jag är likadan,man vill mer än man orkar tyvärr.

2010-03-01 @ 23:59:28
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0