sömn

Jag började faktiskt plugga sen förra inlägget. Men somnade med datorn på magen och vaknade precis. Typiskt att vara gravid. Sover hela tiden, eller vill sova hela tiden. Ska försöka sätta mig med det igen.

Lite diskussioner om att jag kunde ha jeans fortfarande! Tänkte ta historien: Jag var ganska smal innan och har faktiskt inte gått upp med än 11 kg denna gravidteten. Alla mina vanliga jeans har jag växt ur, men däremot de som jag har på bilden är ett par som en kompis köpte i Italien för fem år sedan, som jag sedan köpte av henne ;) De är helt perfekta. de kan användas närsomhelst och har verkligen omformats efter hur min kropp har vuxit. Jag köpte ett par mammabyxor i början som endast passade i en månad, typ till månad 5. (sen blev konstigt nog magen för stor, men rumpan i låren passade i dem. Sen har jag varit ute efter att köpa andra mammabyxor men de passar inte mig! har för mig jag skrev ett inlägg om det för nån månad sen. Var runt i olika affärer och fick gå upp till storlek 44 (?) innan magen o rumpan kom i resårerna. Och då var de inte sköna. Nämnde jag att jag väger 62 kg? Så jag bestämde mig för att det var något fel på alla mammakläderna som tillverkades och går numera runt i joggingbyxor hemma o de jeansen samt leggings när vi är ute. Tråkig variation dock.
Och du som hade BF den 15 mars, du säger inte ditt namn, du kanske oxå har en blogg så jag kan följa dig? (:


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej... vet inte om de är mej du menar, men jag har bf 15e mars och har skrivit en gång förut..ingen blogg..men mejl [email protected] :)

2010-02-09 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0