tjoho

Nu är examinationsuppgiften formulerad! Nu behövs bara lite tid för funderingar och tankar om något behövs tas bort eller rättas till. den ska inte vara inlämnad förrän klockan två imorgon. Perfekt! Orolig om jag når upp till kraven bara, men nu har jag försökt och är väldigt nöjd med reslutatet!
Efter torsdagens oppositionsseminarium så är jag fri! Så jäkla skönt ska det bli att slippa alla måsten och bara kunna umgås med nära och kära och bara vänta, vänta, vänta tills lillen kommer. Han lydde sin mamma iallafall att inte ploppa ut innan jag var färdig med kursen. Duktig påg ;)
Nu ska jag plocka undan i köket lite innan jag firar med ett varmt bad.. Ikväll blir det tacos! mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0