väla

Känner mig fortfarande helt urballad. Ska försöka äta något trots ingen matlust. Kan ju bero på det? Har varit hönsmamma idag. Vaknade i morse o utbrast: Han rör sig inte! Fråga mig inte varför, han kanske inte har rört sig under hela natten o att jag känt det undermedvetet. Han hade inte rört sig något alls på hela förmiddagen vilket är väldigt ovanligt, aldrig hänt innan. Riktigt orolig låg jag o puffade på magen i säkert en halvtimme utan resultat. Sen när jag gick o lade mig i sängen kände jag lite svaga buffningar och nu när jag suttit o pluggat har han vänt sig. PUH! Hemskt om Julian inte hade klarat det längre. Vilka tankar som for genom huvudet, föda dödfött m.m. Låter kanske hemskt men man räknar alltid med det värsta. Antar att imed jag inte mår så bra (virus eller bakterie kanske) så mår kanske inte han heller toppen. Men som sagt, ska ta lite o äta nu o en värktablett innan jag hoppar in i duschen.

När R kommer hem bär det iväg till väla för äntligen har bilbarnstolen kommit! Vi var lite oroliga om att inte hinna få den innan han ploppade ut.. Ska hämta upp mami på jobb i Hbg så hon ska oxå med.
Sen in på toys r us för R har fått för sig att köpa den första leksaken till Julian - en gigantisk bilbana. Till papis stora glädje så ska det inhandlas en leksak som han inte kommer kunna använda på flera år. Undra vems leksaken egentligen är? så jag räknar med att Julians rum blir belamrat samt att papi o R sitter hela helgen o kör med ett fånsmajl. :D sen bestämde vi oss för en middag på ikea- gott, snabbt och lätt innan vi beger oss hemåt igen.


Kommentarer
Postat av: Pappi

Yay för bilbanan :D

Hoppas bara inte jag smittat dig med min sjukdom och att jag hinner bli frisk till helgen.

Just nu ser det mörkt ut då jag har en jätte jobbig hosta samt att jag bokstavligen tappat all smak och lukt så jag kan inte äta.

Allt jag stoppar i munnen har bara en äcklig besk smak så jag spyr upp det igen.

Det enda jag kunnat få ner är yoghurt som stannat.

2010-02-11 @ 19:29:50
Postat av: mamma

Tack för i dag! Är inte lika intresserad av bilbana men däremot inredning. Kollade lite på pojkrum o en kul idé var att måla spisplattor på fövaringshyllan och köpa lite gamla grytor osv. Om ett år eller så! puss

2010-02-11 @ 22:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0