Då bär det iväg!

Har nästan nyss gått upp. Försöker plocka undan lite här i lägenheten så det inte ser ut som ett bombnedslag när vi kommer hem.
Vi kör väl vid tiotiden, åker upp till Varberg och träffar mami, moster och mosters man för en liten lunch. Sen är det incheck och ett totalt lugn, underbart!
Ska vi ligga o guppa i en varm pool, Julian och jag. Vi badade föressten igår med. Det är så underbart när man är gravid och Julian verkar gilla det med. Man känner sig mindre som en val där i badkaret, mer som en groda.

 
Det här är min vy och kommer bli min vy de närmsta dagarna (: Tjockismagen.

Jag nämnde tidigare att vi fick "bokstäver" som skulle hängas upp i köket. Nu är de upphängda och köket är äntligen komplett!



Nu ska jag försöka dra upp gubben o sen raka benen!
Ska försöka ta en massa bilder de närmsta dagarna så det blir lite roligare bilder här på bloggen. Kanske till och med bilder på oss? (:


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Låter riktigt bra, nu måste jag erkänna att jag är liiite avis men det är ni värda :)

2010-01-03 @ 12:15:15
URL: http://mimmisteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0