dagens.

Slocknade i soffan igår när "diskmaskinsinstallatörerna" försvann ;) första gången på länge jag har gjort det.. Blev väckt av en dörrsmäll o reste mig upp från soffan för att gå upp till sängen, helt ovetandes om att svanskotan var ond. ajaj.. kunde knappt räta på ryggen efteråt. Det känns faktiskt lite bättre nu på morgonkvisten, har väl sovit ganska lugnt.
Nu när vi har fått ny diskmaskin och allt, och dessutom att jag slog isönder hälften av våra dricksglas så får vi nog börja priroitera nytt porslin. Att detta inte kunde ha hänt innan jul! :P jag fyller ju snart år, men vill bara ha massa presentkort på fina sommarkläder (:

Snart, eller ja vid åtta ska vi köra iväg till kuratorn på MVC. Känns inte riktigt som man orkar sitta o berätta om sina problem på morgonkvisten..Efteråt ska jag äntligen (har varit sugen på det i flera veckor) handla nybakta frallor! Har varit för sent ute varje morgon tidigare, men inte denna morgonen! Så ska skämma bort mig lite idag.
Sen ska jag sätta mig ner och bli färdig med uppgiften och sen blire föreläsning hela eftermiddagen. Ändå till klockan fem. En fredagskväll, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0