datorhelvete och bebismys

Har hela dagen hållt på att bråka med datorn.. Löste ingenting inför den nya kursen, och kursansvarig svarar inte. Happ, mer kan man inte göra. Sitter och skriver praktikrapporten på anteckningar, ANTECKNINGAR! Vet ni hur jobbigt det är? Vi har inget skrivprogram på datorn och även om jag har efterlyst det tidigt har det aldrig kommit in något. Så nu efterlyser jag PAPI, vill du hjälpa mig? Får snart hjärnsläpp.. Däremot har jag kommit ganska långt i rapportenmen vet inte hur mycket jag har skrivit eller hur mycket mer jag ska lägga ner på det pga cpprogrammet. inte kul alls så nu ger jag upp. för nu.

Ska sätta mig o läsa lite ur Rousseau - gammaldags text med en massa "läsa mellan raderna". Samtidigt som jag sitter i otvättat, rufsigt hår med irriteringsblodvenen i pannan pulserande har min katt bestämt sig för att det är all about her idag. Krävande, river sönder grejor och gör så mycket ljud som möjligt för att synas. Om jag inte klarar av stressen från kattens krav, hur ska jag klara bebisens ? ;)
Ska ta några djupa andetag nu tror jag..

Snart ska jag iväg till det sista UL och titta om Julian mår bra. Men det gör han, det har han sett till att jag har vetat hela dagen med hårda sparkar. Han vill också ha uppmärksamhet. Sen har vi äntligen fått barnvagnsavin! woho vad kul det ska bli att sätta ihop den o mysa till den riktigt. Så den ska vi hämta efter UL, sen är det direkt tillbaka till MVC till den första föräldrakursen. Höll på att missa den, såg det för nån timme sen, tur.

Föressten så tog jag en bild på maten vi äntligen fick klart igår, gottigott var det!




Kommentarer
Postat av: Pappi

Hejsan.



Men jag har sagt att jag inte kan göra något åt det med programet. Du ville inte ha openoffice som är det enda gratis programet som jag vet.

Hörde du inte med Mamma om det hon hade då?



Antingen så får du låna det eller låna hennes dator för att skriva det du skall.

Eller ladda ner openoffice 3.1 och installera det och prova med det.



Ha det gott och lycka till med sista UL :)



2010-01-18 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0