det börjar bli tungt nu..

Svårt att vända sig i sängen från sida till sida ;) Har fortfarande en massa problem med att sova, vaknar för minsta lilla o inatt vet jag inte vad jag /Julian har gjort för jag har så satans ont i revbenen.. Han kanske har legat mot dem hela natten.
Drömmarna jag har nu på grund av pillerna är helt otroliga. Drömde under flera timmar i morse om att vi blev attackerade av terrorister, galet verkligt.

Varje dags I-lands problem just nu är om jag tappar något på golvet. Pustar och stönar och kan inte riktigt nå.. Svårt att böja sig framåt med en klump på magen. Har de senaste dagarna bara struntat i om jag tappar något på golvet, ryckt på axlarna och gått vidare. R blir glad av att se alla prylar som ligger på golvet när han kommer hem ;)

Ska duscha o fixa mig lite snabbt nu tänkte jag, sedan blire lite plugg innan jag ger mig iväg till MVC för en vanlig kontroll. Min mage är gigantisk och livmodern täcker hela magen, den kan inte bli större. Snart börjar den väl sjunka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0