finally!

Nu är äntligen pluggedagen slut! jag hann med att läsa boken och var någorlunda förberedd inför seminariet. Börjar komma in i tekniken att diskutera över nätet.. skönt. Kvällen kommer först och främst att bestå i en lång dusch, alternativt ett bad, för detta har lagts åt sidan av plugget. fy.. ska bli skönt att lukta gott igen ;)
Sen ska jag laga stuvade makaroner med korv, R är iväg o handlar i skrivandets stund. det ska oxå bli gott med tanke på att gårdagens matinnehav bestod av två tallrikar youghurt o två mackor och att dagens  en macka och en tallrik fil inte är att hurra över. Börjar bli så smått hungrig nu.. Fan att matlust och matkänslan helt försvinner när man har en massa andra saker i huvudet..

Idag har mina tankar mest snurrat runt kring den lilla där inne. Har märkt att man går in i en massa olika stadier vid olika tidpunkter. Just nu vill jag bara att han ska komma ut. Fast fogarna gör inte särskilt ont längre, beroende på att min dag mestadels spenderas på en stol eller i en soffa är detta ganska självklart. Fick en känsla av närvaro och samhörighet idag med. Undrar hur det blir när han för första gången ligger i min famn och tittar upp på mig. Den känslan känns nära nu.


Svar på kommentarer:

Kajsa: haha, det hade jag nästan glömt bort! undrade just var mina nintendo64kunskaper hade kommit ifrån! ;) riktiga spelnördar! Typiskt är det att ingen har mariocart som vi känner! R har ca 20 spel, men inte mariocart. det va ju faktiskt de roligaste! Du kanske får skicka ner ditt spel till oss? ;)

Anonym: Ja, det finns alltid ett stort missnöje när det gäller byråkratin i Sverige och när man som tidigare laglydig nu ska förlita helt sin inkomst och uppehälle på dem blir de allt för ofta något som går fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0