Gårdagen

Var inte alls kul.. Stress till max, som jag inte har utsatt mig för på ett bra tag. Det visade sig att första föreläsningen på kursen skulle ske precis samtidigt som MVC besöket. Så efter mycket stress och ringande fram o tillbaka lyckades jag till slut spela in föreläsningen i smyg :P

Sen åkte vi på tillväxt ultraljudet, vilket gick helt ok. Julian levde och verkade må bra, tydligen hade han inte vuxit som han skulle så vi är tvungna till att gå på ett ytterligare ultraljud om ett par veckor. Han var inte alltför liten så det var ingenting att oroa sig för, de menade mest att det var vanligt att bebis låg lite i underkant i kurvorna när den har en liten mamma o mage att ligga i. Men klart man oroar sig lite ändå..

Sen var det första föräldrakursen som stod på schemat. Inget abnormalt där inte, föreläsning om parlivet och relationer o sådant. Sen hämtade vi ut vagnen!

När vi kom hem satte jag mig och försökte tyda inspelningen av föreläsningen i ett par timmar medans R svor över ihopsättandet av vagnen. Det blev nästan som på bilden ;) Vid tiotiden var vi äntligen färdiga med allt, helt slut, somnade jag i soffan.

Tog bild på vagnen nu precis:


Vändbart och höj och sänkbart styre- perfekt då jag och R har några dm skillnad ;)


Finfin


Här ska lilleskutt gosa ner sig på varm fårskinnsfäll (:

Nu blire bara för mig att börja plugga! Wiho! Snart kommer pappa o ska installera ett !hör och häpna! skrivprogram!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Den kommer bli perfekt!

2010-01-19 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0