Gomorrn´!

Då har jag precis stigit upp efter ett uppvaknande av släng och slammer av disk där nere. R har verkligen kommit att börja "boa", fast han gör det på sitt eget lilla vis, aggressivt och med en arg touch. Antar att jag också fick dra mig upp från sängen för att hjälpa honom. Men inser då till min fasa- att vi inte har någon frukost. Endast rostebröd som smakar vatten, mjöl och jäst, utan mjölk eller juice att dricka till. Nej det låter inte så trevligt direkt.

Igår hade jag en massa förvärkar, kändes bara allmännt konstigt i kroppen. Blev lite orolig, men mår prima idag så det va nog inget (:

Har fortfarande Julians porträtt som snurrar runt i mitt huvud, lyckligt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0