göra en Anna Anka på morgonkvisten?

Ett morgonsamtal mellan R och E, nyvakna i sängen.

E: Åh jag hatar att varje gång jag ska komma nära dig (i finare ord) så börjar han sparka där inne
R: Jaha.. (besviket)
E: Ja, det känns lixom inte rätt att han ska ligga där inne o höra på
R: Jaha, men kan vi inte försöka ändå?
E: Nej han förstör det bara genom att sparka
R: Jaha, men jag då?
E: Vadå, du då? Om inte jag kan, ska inte du heller få..
R: Det är varje mans rätt att få en "Anna Anka" på morgonen.
E: HAHAHAHA
R: Jo men det är sant, hon är ett geni, hon har fullkomligt rätt.
E: Stackars dig som får vara utan.. Tror du verkligen att hon gör det varje morgon? De sover inte ens i samma rum..
R: Inte? Nähä, men då vet jag vad du önskar dig i födelsedagspresent. (R har fått för sig att han ska önska sig mina födelsedagspresenter eftersom jag fyller år först)
E: Vadå?
R: En uppblåsbar docka, de som är dyra, med skinnimitation.
E: JA! då kan vi döpa henne till Anna Anka!

Sen gick vi ner o käkade chips till frukost, den gravida och den skengravida.


Kommentarer
Postat av: Pappi

Ja tänk på Julian. Inte kul att ligga där inne och se ljuset tändas och släckas :D

2010-01-10 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0