helgen

Igår åt vi en dunderfrukost med alla tillbehör innan jag satte mig o pluggade. Har kommit igång med det riktigt bra, bättre än jag trodde faktiskt eftersom jag är en sådan som gärna drar ut på allt till sista sekunden.
Sen blev vi bjudna på julgransplundring hos R:s farmor. Julmat, det var faktiskt gott men nu vill vi inte ha mer! Och julklappsspelet. Kom hem med en massa bra grejor (mest hygienprylar och godis).
På kvällskvisten stack vi ner i stan för en fika på maddes med R:s vänner. Vilket ställe det har blivit! Medelåldern är 15 och musiken är Gunter. hm. espresso house nästa kanske?

Nu ska jag övertala R att spela Guitar hero, annars blir de nog städning och sen en massa plugg. Ikväll är vi bjudna på mat hos mami. Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0