Om du vill att din flickvän ska älska dig..

Åk då på en spaweekend med spa, behandlingar, trerätters, god frukostbuffe och ett japanskt inrett hotellrum med mjuka sängar. Om du vill att hon ska älska dig ännu mer - ta då en sväng till Ullared på vägen hem så hon kan lägga 1400 kr på hygienartiklar! Ett tips bara! ;)

Ska strax iväg till 3/4D Ultraljudet i Malmö :D Smygtitta lite på Julians ansiktsdrag, hans små händer och fötter. OCH även försäkra oss att det är en liten Julian som ligger där inne, och inte en Tuva. Bilder och berättelse kommer senare idag.

Skriver oxå om vår helg lite senare.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Jag hoppas allt går bra men med all respekt för er så hoppas jag att du inte lägger upp 3D bilden på bloggen.

Jag vill helt enkelt inte veta hur han/hon ser ut innan. Jag vill ha den överaskningen kvar.

Men jag vill gärna veta om att allt är ok.



Om du vill dela med dig av bilden så lägg den isåfall här:

http://imageshack.us/



och länka bilden, isåfall så kan dom som vill se den göra det utan att det avslöjas för andra.

2010-01-05 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0