slutsats: INKOMPETENS

dagens diskussion: alla är, på alla nivåer, inkompetenta!!

Vårt internet ligger nere där hemma o kommer inte tillbaka förrän på onsdag för vår splitternya router har gått sönder. comhem är inkompetenta. Under väntetiden på telefon tipsar de om att dra ut kontakten för att kolla om det är felet. Efter fem minuter tillägger dem: Men om ni har telefoni med, så gör det inte, för då bryts samtalet. Logiskt, hur många har inte brytit samtalet mitt i väntetiden? INKOMPETENS! Skulle beställa en gratisgrej från nätet, blev registrerad, men det gick inte, de är inkompetenta. Fick hem papper från försäkringskassan igår, det skulle vara om föräldrapenningen, men de hade skickat fel papper så nu tar det fyra dagars längre tid, samt 30 dagars handläggningstid, men jag ska börja på föräldrapenningen om tre veckor? INKOMPETENS! IQnivån i vårt samhälle ligger inte högt..

Skulle egentligen se snabba cash ikväll men vi hann inte till halv sju, så de bidde inget. tråkigt. men är ändå trött. Var hos BM idag, allt verkade vara bra och hon konstaterade att bebisen i magen var liten. Tre veckor efter förra ultraljudet skulle vi göra ett tillväxtultraljud. Men om lillen där inne inte får tillräcklig näring så är tre veckor  ganska mycket. Men han sparkar o håller på, så länge han gör det, är det lugnt!

Imorn ska vi till väla, ikea o babyland och handla sakerna som jag skrev i ett förra inlägg. På kvällen kommer R:s föräldrar o firar min födelsedag lite sent. Sen blire mest plugg!

Beställde två underbara klänningar från nelly.com igår, de har 50-70 % rea, rekommenderas starkt! Man kan få märkeskläder till en billig peng för en gångs skull.. Ska se om jag hittar bilderna på klänningarna:


Söt sommarklänning från soaked in luxury

Tyvärr så var den andra klänningen, som var finast nu slutsåld så ni kan inte se en bild :( Jag lägger ut den när de kommer hemskickat!


Kommentarer
Postat av: Pappi

Lite info.



Emelie har inte kunnat uppdatera sin blogg då deras internet (comhem) har legat nere i ett antal dagar nu.

Jag kan meddela att hon mår rätt kass då hon har drabbats av vinterkräk sjukan + alla graviditets smärtor. Men förhoppninsvis är den snart över och vi får se hennes bloggar här snart igen.



Krya på dig.



Pappi

2010-02-02 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0