bajsfest!

söndag 25/7 kl: 17:01
Och så kommer vi till det här välkända mammasnacket om bebisens bajs. Som alla egentligen skiter i men som mamman är så förundrad över :P Han bajsade ner sig helt och hållet precis.. mage, fötter, kläder, soffa yummie!
Hans pappa sprang runt i panik med ungen på armen innan jag kom till undsättning.. skämt åsido ;)
Han har gått från att bajsa 10 ggr per dag, till en gång per dag, då kan vi snacka laddning när det väl kommer!

Och blöjan håller inte.. Så vad kan man göra? några bra tips? Han väger nog över 7 kg nu så vi kanske skulle börja med en större? Men då sitter den inte speciellt bra heller..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Min bror rekommenderade city gross blöjor Bambino. Dom var tydligen jätte bra. Vi skall testa dom om någon vecka dom börjar på 5 kg, och det väger om vissorligeb men men.. Värt att prova för 70 kr! Vi testade huggies dom kan dom lika gärna kasta direkt.. Våt efter 5 min och massor av utslag :( kram

2010-07-25 @ 19:51:36
Postat av: Rebecca & Albin

jag hade testat en större storlek. Då blir dom ju större runt rumpan också och det kanske stoppar bajset?

2010-07-25 @ 20:47:44
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0