blaha

Onsdag 21/7 kl: 18:46
dagen har inte varit alltför rolig.. Lillen har mått prima o skrattat hela tiden men hans mamma.. ack ack.
Har ätit så dåligt de senaste dagarna o känner mig fruktansvärt stressad över plugg o bebis så idag fick kroppen nog. den strejkade. Vilket resulterade i två sömnperioder med en massa dreggel på kudden. puh.
Inget mat är god längre! Allt smakar konstigt och det är för varmt..

Pappa o Villiam åkte iväg till farmor precis. Så ska jag försöka plugga. Precis sovit och ätit så det blir förhoppningsvis inga problem!

Ett litet minus är oxå att jag började på en ny pluggbok idag. den hade tre gånger mindre text än vanliga böcker och det var sån sjukt svår engelska. Jag lade den åt sidan och hoppas att den inte kommer på tentan.. 

Sen att vi har fullt med planer resten av veckan och har inte riktigt planerat in bebis och plugg i det.. det är en annan historia ;)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha. Attans att det är så härligt att leva så "måsten" som plugg prioriteras bort. :P

2010-07-21 @ 19:09:10
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Måste äta trots att man inte är sugen :)

2010-07-23 @ 17:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0