sol!

Onsdag 28/7 kl: 10:52
Igår var vi ute hos farmor och farfar och passade deras hus igen. Jag låg o pluggade i skuggan och Villiam och pappa lagade mat och mekade. Det blev färsk fisk på grillen och bakpotatis. Ganska mycket jobb att fixa fisk etc.. när vi skulle äta bestämde sig Lillen för att inte vara glad. Typiskt! Så vi gjorde en slutsats eller ett bestämmande- det är inte lönt att göra en stormiddag sålänge han är så liten! ;)

Nu pluggar jag medans Villiam och pappa badar. Idag ska vi ner på BVC och gå på den första babymassage-kursen, ska bli intressant o se hur han reagerar! Sen ska jag, lillen och min mami gå på stan o kolla lite. Behöver lite pysselsaker, nya sängkläder, kläder till mig o kläder till Villiam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0