Tre månader liten!

Tisdag 6/7 kl: 17:06
tack för era fina kommentarer (: Alla tycker olika! ;) Det är svårt, förståss.. Jacob har vi redan en i släkten som heter, likaväl som Theo (teodor). Jag uppdaterar mer på namnfronten när något har hänt (eller valts!).

Lillkillen sitter och asgarvar här bredvid mig i babysittern, helt underbart! Han har blivit lite hostig på senaste, hoppas inte det bryter ut något..

Han fyller tre månader idag! grattis grattis! Så mycket som har hänt på tre månader alltså.. Att det skulle bli långtråkigt med ett spädbarn som många anser, att det inte händer något eller man inte får något utbyte av dem är helt osannt!
En rolig grej är att han tar fast i leksaker nu och studerar dem noggrannt innan de åker in i munnen. Prylgalning!

Tre månader och sifforna ser hur såhär:
Vikt: 6430
Längd: 64,5
Huvudomfång: 42

Han är en stor kille, Nu får han sluta växa! Kläder blir för små varje vecka som går och han får knappt plats hos mig när jag ammar. ännu mindre kan jag bära honom på en arm! Enligt sköterskan blir han ett långt barn. hoppas, hoppas att han inte tar efter mina 158 långa cm, utan pappas 186 cm.. ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Kanske är han en liten Colin?



Stolen heter Bumbo och är jättemjuk men stadig, finns i många olika färger och lekbricka kan köpas separat och fästas på.

Den finns att köpa på Babyland/Babyproffsen.

Dock så bör lillkillen vara ordentligt stadig i huvudet annars lär han flänga en del ;-)

Här hemma är den underbar, och så lätt att bära med sig!

2010-07-06 @ 19:48:07
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Lotti

Oj, vad mycket som skiljer mellan dig och R i längd, tyckte väl att ni såg sådär extra söta ut på bilden nedan ;-)



En liten Herman?

Nu kan jag inte sluta tänka på namn :D

2010-07-06 @ 21:09:39
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ett helt kilo mer än min lilla sessa väger han... Spännande att få se den stora killen IRL snart ju... ;)

2010-07-06 @ 22:11:15
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0