grannfejden

Onsdag 30/6 kl: 09:09



jag hade kunnat betala mina grannar att flytta..
Inte EN ENDA gång har det varit OK nere i tvättstugan. det finns ingen som städar, folk tar ens tid, de börjar tvätta tidigare, de hänger upp sin tvätt i torkrummet samtidigt som mina kläder hänger där. Nu när jag skulle ner o hänga upp tvätten var torkrummet belamrat. Röda ögon och rök ur näsan likt en tjur tryckte jag upp alla kläderna mot väggen och försökte verkligen göra dem skrynkliga. Minuten efter kom tanten med glatt humör och skulle plocka undan tvätten..
Jag var precis på väg upp för att hämta låset så ingen skulle kunna komma in.. BAH.
Det är galet hur mycket tvättstugan kan påverka grannfriden!
Då ska vi inte ens gå in på de galna danskarna som lägger sig i ALLT, som alltid bråkar, och somalltid haffar en i trappen och ska prata i en halvtimme trots att man aldrig förstår vad de säger, alla som vill känna på Julian, den förvirrade journalisten som ringer på varannan dag för att fråga om vi fått hans post, grannen som alltid spelar piano. Då ska vi inte ens gå in på alla de tips och frågor jag får i mitt barnskötande, ni ska ge fan i om jag ammar eller inte, det är privat. Ni ska inte kommentera och tro att ni vet varför min unge skriker.

Ge mig ett eget hus nu!



Kommentarer
Postat av: Lotti

tack så mycket!



det går numera att både smsa och mmsa, vilket man vill. när deu loggat in kommer du in på den så kallade framsidan, (tryck annars på 'mitt konto') och under fliken 'inställningar' skriver du i ditt mobilnummer.



jag har för mig att detta är allt. föruit var man tvungen att ange id-nummer på bloggen men jag tror de har förenklat det. numret du skickar till är 0730-121163.



lycka till! :D och ha en trevlig liten semester!



kram

2010-06-30 @ 10:02:25
URL: http://yoohh.se
Postat av: Lotti

oj, jag läste inte genom inlägget innan jag skrev för jag skulle få iväg det till dig så fort som möjligt.



men fasiken vilka dryga grannar ni verkar ha! och jag tycker vår fyllegranne är hemsk men det verkar inte vara något... stå på er! INGEN ska berätta hur DU/NI ska göra med julian. det är en typisk faktor, hos ALLA, att lägga sig i... grrrr.



kram

2010-06-30 @ 10:04:55
URL: http://yoohh.se
Postat av: Teresia

stackars...

2010-06-30 @ 19:14:01
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Morfar Till Julian

Haha Ska ringa och tipsa tv3 om att dom har ett klart fall för grannfejden programet :)

Ja danskarna är skumma. Jehovas klockringare oxo :/

2010-07-01 @ 00:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0