gymmar

Ondag 9/6 kl: 09:53
Lillkillen ligger i babygymmet och sprattlar, det fick igång magen, tjohej snart dax för blöjbyte!
Igår blev det inget plugg alls, jag som startade så bra i måndags. Nej för kl ett var det mammasamtal, vägning och mätning på BVC. 63 lång och 5786 g, min gigantiska bebis! Allt tog så lång tid, så istället för att möta upp barnvakten bestämde vi oss för att shoppa på stan. det blev en tubtop till mig (eftersom jag inte kan sola magen denna sommaren), ett par flipflop. Till Julian blev det två 58 pyjamaser, och en kortärmad/kortbyxad 52:a med snobben på, och tre par strumpor.
Nu sitter jag här och väntar på att sötnosen ska bli lite trött så vi kan sova förmiddagslur. Han har varit vild inatt och jag har gjort tabben att inte lägga han i egen säng. huhu.
Klockan 1 kommer Julians farmor för att barnvakta medans jag pluggar, har 8 timmar att ta igen från igår plus denna dagens 8 timmar, woho!

Kompis K håller på att föda sin flicka, håller alla tummar o tår på att det går bra!


Träna nacken


koncentration i sprattel med fin body på sig (:


Rufsigt hår och nerkräkt soffa ;)

Nu har lillen somnat så ska lägga mig bredvid honom o ta en liten tupplur!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hm, 58 pyjamas och 52:a byxa? ;-)

2010-06-09 @ 13:00:27
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Teresia

fina bilder :) lycka till

2010-06-09 @ 16:51:50
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0