total lycka

Fredag 18/6 kl: 22:02
Det har inte blivit så mkt plugg den senaste tiden, vädret fördömer innesittande bokläsning.. Har umgåtts med mami o papi med.
Julian har blivit en glad liten prick nu, det är helt underbart. Han gillar att ligga vaken i sin vagn, han skriker inte mycket, han pratar och skrattar hela tiden när han är som mest vaken. Det är helt underbart att framkalla skratt, som hans pappa är så duktig på att göra. Det är inget litet fniss utan ett riktigt asgarv. Helt underbart är det.
Imorgon ska vi hälsa på hans farmor och farfar, vi ska titta på bröllopet och mysa ute om det blir fint väder.
På söndag är jag ledig från mammarollen i ett par timmar då jag o J åker iväg till väla för shopping! Har inte handlat något direkt till mig själv på.. ja jag vet inte hur länge. Allt fint går till Julian. Har inte tid att kolla efter saker och prova när man har en bebis i barnvagn med sig, så det ska bli fint med lite Emli-tid.

De senaste dagarna har som sagt varit svåra att plugga under.. Speciellt när man hör Julians skratt och prat i ett annat rum. Det kommer väl tillbaka! För familjens välmående går ju faktiskt först.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Utan tvekan går familjens välmående först och när dem små skrattar kan man inte finnas vid böckerna... det går icke!! Så Julian asgarvar också? Såå härligt är det... :D



Ha en jätte mysig dag imorgon!!

2010-06-19 @ 16:34:32
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0