aha-upplevelse

Torsdag 11/3 kl: 13:51
Har precis sett klart filmen Veronica decides do die. Riktigt djup och tankvärd film. Det är en film jag ska lägga till min topp 10-lista av filmer man inte kan leva utan. Coelhos böcker är underbara och det kändes fint att de inte förstört hans visioner med en film. Fick nya krafter och ny energi. Tänk vad en vacker film kan göra för en!



Nu ska jag ner och ta den (förhoppningsvis) torkade tvätten och sen hoppa in i duschen, fixa lite här hemma och sen bär det av ner till stan! Se om vi hittar några fina kläder till Julian. Tycker det är synd att vårkläderna inte kommit in för bebisar än.. Jag vill ju handla fräcka shorts och tshirtar!

Ikväll blire hemmamiddag med nudlar och wok, så längesen vi åt det. Hade dille på det för några år sedan och föråt mig, inte förrän nu är det gott att äta det igen.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag tycker att det är helt fantastiskt att du är i vecka 40, jag tyckte det var precis som jag var inne på din blogg och såg att det stod typ 70 dagar kvar till BF. Nu är det bara 7 dagar kvar.. Helt fantastiskt!

Skall bli roligt att träffas i helgen, jag hör av mig imorgon så kan vi boka vart vi ses i stan, om ni har lust ork och tid för oss :) 2 tjockisar med skengravida killar.. haha nej, så illa är det inte med daniel :) Kram, och ännu mer styrka och energi till dig !

2010-03-11 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0