cirkus!

tisdag 30/3 kl: 20:17
Då har vi varit på cirkus (: satt som små barn o klappade med. Hundarna var riktigt söta, hästarna tyckte jag synd om och supertönten som var tvungen att vara mellan varje sketch kunde de hoppat på :P Tyvärr fick vi gå i pausen för jag fick allergi :( satan, jag som trodde att det var till det förgånga, barndomen. men icke. Jag är nog officiellt allergisk mot cirkus överlag. Nös minst 20 ggr på fem minuter och sen fick jag ta inhalator (som jag aldrig använder) så nu halvligger jag i soffan, helt hög på medicinen. Är lite ledsen att jag missade pelefanterna..
Så om Julian vill gå på cirkus i framtiden får han nog gå med sin pappa..

Nu blire film eller mariocart lirande ;)

Kommentarer
Postat av: Lotti

Men, gud vad Julian har det mysigt inne i mammas mage då :)

2010-03-30 @ 22:37:58
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0