donkan-mat!

Måndag 22/3 kl:17:16
Gubben kom precis hem. Skickade iväg honom för att köpa Mcdonalds mat till mig. Har velat ha det i någon vecka nu.. Har velat passa på att äta en måltid på donkan innan bebis kommer. Så det ska göras nu och sen får han komma!
Dagen har varit ganska grå, trist och deppig. Men det verkar verkligen vara så som jag har förutspått- varannan dag är det bra och varannan dåligt. Så då ser jag fram emot en bra dag imorgon!

Fortfarande förvärkar. Hela dagen. Men de ökar inte i styrka eller blir tätare. det blir ingen bebis idag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Håll ut min vän. Säg till om det finns något jag kan göra för att peppa upp dig under dina gråa dagar. Tänker på er och håller tummarna att längtade Julian kan komma snart snart snart!

2010-03-22 @ 19:34:42
Postat av: Pappi

Jennie. Något som hade gjort emelie jätte glad är om du kommit hem till mig och tvättat fönstren.

jaaa vadå, du sa du ville hjälpa till :D

2010-03-23 @ 00:15:23
Postat av: Pappi

Har inte kommit i säng i tid inatt heller.

men jag har funderat lite och bestämt att jag ksa köpa mig en gitarr igen. (var länge sedan) För att kunna spela små sånger för Julian. Tror ingen annan i släkten har lite musik kunskaper som man kan föra över.

Din mor sjunger som en flodhäst snarkar.

Rickard, så blir det bara en massa ronny och ragge.

Du själv, kan första versen men sen tar det stopp.

Richads föräldrar ver jag inte myckoet om när det gäller musik kunksper men jag antar att ingen är redo att dra ett par plings på en sträng

2010-03-23 @ 04:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0