feber o shopping ;)

Måndag 15/3 kl: 15:53
.. Och nu fick jag "äntligen" feber. Även om jag tagit värktablett. Jag tror på det här med feber.. När den väl sätter igång så utrotar den alla bakterier och virus man har i kroppen så om några dagar ska jag må bra igen. Får vi hoppas.. har beställt nässpray, strepsils och en massa frukt av R.
Har mest sovit idag och löst korsord. Ätit gröt, packat BBväskan igen och städat lite.
Lillkillen har till slut vaknat till liv efter hans normala dygnsrytm, trött på förmiddagen- pigg på eftermiddag, kväll och sen kväll. Inga intentioner på att han ska komma snart.. Tjata inte, snälla. Det är jobbigt för mig med ;/
Men jag har självklart hunnit trycka hem lite kläder från nätet oxå! ;)


Urfint sommarlinne. Blommigt. Inte min vanliga stil men sommarkänslorna går inte att undvika med detta linne (:


Vit, kort kofta- perfekt för svala sommarkvällar


Många som klagar på haremsbyxor- men har ni provat ett par? De är otroligt fina, luftiga, perfekta att slänga på sig en varm sommardag tillsammans med gladiatorskor.

Jag borde nog skaffa mig ett jobb inom klädreklam ;)



Kommentarer
Postat av: Teresia

Det linnet är super snyggt! Jag satt själv och tittade på det idag när ellos tidningen kom genom brevinkastet. Nu snart är sommaren och solen här. Faboulas!

2010-03-15 @ 17:40:11
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Pappi

Han kommer när han är redo och det börjar bli trångt för han. Allt har sin tid. :) Men det är klart att vi alla väntar med spänning blandat med glädje och ständig oro.



Han får gärna vänta tills du blir frisk för du behöver all energi du kan ha.

Så jag hoppas du snart känner dig bättre och visst feber driver snabbare ut det onda.



ha det gott,



Pappa från jobbet.



2010-03-15 @ 19:46:41
Postat av: Moster Madde

Du, sista gången du bara kan tänka på dig själv när du är sjuk. Man blir brutalt osjälviskt på ett nafs...härligt...? Fortsätt vila drick ljummet och ät lättsmält mat så kroppen kan använda kraften i kampen mot baktisarna. Kram.

2010-03-15 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0