försvunnen!

Tisdag 16/3 kl: 06:39
Vaknade tidigt, som vanligt för hungern tog över. Det blev ingen middag igår, utan endast frukt o de höll inte så länge i magen! Vaknade, såg att det var underbart väder fortfarande.. Huvudvärken nästan borta, MEN ont i halsen.
Hällde upp flingor med mjölk och uptäcker till min fasa- Jag har ingen smak! Är inte det hemskt när man är gravid? i vanliga fall kan jag inte äta när smaken har försvunnit, men nu, nu när jag är gravid är jag ju sugen på en massa saker och äter en massa extra. Det kommer att bli kämpigt de närmsta dagarna..
Nu ska jag upp i sängen igen o lägga mig o läsa och sörja för mitt förlorade sinne..


Kommentarer
Postat av: Pappi

Samma som jag hade när jag var rejält sjuk. Positivt är det var att smaken var det sista som drabbade mig och höll i sig i ca 2 dagar och sen efter det blev jag frisk.



Krya på dig vännen.



2010-03-16 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0