grååå

Torsdag 11/3 kl: 08:34
När ska detta gråa försvinna? Bah. Jag tror det kommer att försvinna när Julian kommer. Han kommer att ta med sig våren. Vårbebis (:
Känner mig lite bättre idag, inte lika ont i rygg, ben och mage. Skönt! Den jäkla promenaden i förrgår klubbade mig helt..
Upp tidigt o tvätta (igen), eftersom bara en maskin fungerar, seg. Sen får vi se vad som händer annars idag. Troligtvis inte för mkt.. Om jag inte är död vid fem tiden så ska jag ner på stan med mami och titta lite bebikläder igen. Mami är nog snäppet värre än mig när det gäller shopping. vet inte hur mkt hon redan har köpt till lille Julian och har ständigt nya kreationer och idéer som ska adderas till hans garderob. Men det är väldigt kul!

Förlossningen känns längre bort än nånsin. Inga nya happenings och han har krypit upp i magen igen. Igår låg han o tryckte neråt men nu känns de som han har bundit fast en livlina i mina revben för att försäkra sig för att inte råka trilla ut!

Just det.. Påskmusten har börjat säljas. Hade ju lite problem med julmusten i julas och nu startade jag morgonen med ett stort glas påskmust. MUMS! Det får man bara göra om man är gravid..



Kommentarer
Postat av: Pappi

Jag är nog lite värre då.

Käkade en halv kebab pizza kl 08:00.



Men jag har jobbat natten så det var kvällsmat för mig :)

Skönt att du mår lite bättre.

Ha en bra dag. Nu skall jag sova.



kram

Pappa

2010-03-11 @ 08:48:33
Postat av: Lotti

Hehe, jag startade också min morgon med påskmust, hihi.

Graviditeten är bra att skylla på, vad skyller vi på sen?



Hoppas han vill titta ut snart! Min lilla tös ligger i säte så vi har fått tid till snitt. Känns skumt att veta när vi får se henne.



Lycka till!

2010-03-11 @ 10:28:48
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0