grått ute, halvsoligt inne.

Onsdag 10/3 kl: 09:12
Idag dårå.. Sovit dåligt, hela ryggen och mellangärdet har knakat varje gång jag försökt vända på mig.. Gick upp för nån timme sen, med en smärta som är en bladning av träningsvärk, foglossning, onda muskler och ligamentdragningar. Mest gör det ont i ljumskarna av någon konstig anledning. Nu går jag verkligen som en gravid männska.. Gungandes och felen, som en anka ungefär.
Vid elva tiden kommer farmor S (R:s farmor) för lite fika och snack. Hon har stickat lite söta grejor till lillen som hon ville visa. myspys. Efter det tänkte jag kurera mig i soffan med en massa frukt och Paolo Coelhos nya film innan jag gör vid mig. För när R kommer hem blir det en shoppingrunda på centan. Se om vi hittar några fina sommarkläder till lillpyret. Min svärmor ska oxå med. Ska bli riktigt mysigt att komma ut, förutom allt det onda som jag hoppas lägger sig lite under dagen. det blir troligtvis en bakad potatis på grafitti café med det vanliga- sallad och keso- mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0