hel natts sömn!

Torsdag 25/3 kl: 09:20
Måste göra er besvikna, det blev inget dejt igår. Jag somnade klockan nio medans R tog disken. Att sova fyra timmar på ett dygn tog ut sin rätt.. Däremot har jag sovit en hel natts sömn! Mycket bättre! ;) Mina förvärkar har stannat upp helt så jag får väl gå med lumpna steg till barnmorskan imorgon.. Känner absolut ingenting längre, förutom foglossningen. Jag LOVAR att han kommer att komma den 1 april, på R:s födelsedag..

Dagen bjuder på molnfri himmel och en dejt med M. Men nu ska jag lägga mig o smälta frukosten medans R leker hushållerska med dammsugaren.
Just det, vi hade ett gott prat igår om barns utveckling, uppfostran, tillit etc. Konstigt att vi inte pratat om det tidigare. Vi är på lite olika nivå antar jag..


Kommentarer
Postat av: Rebecca&Albin

Som zandra skrev, åk in om du inte känner att du mår bra av det. Dom finns där för att hjälpa DIG, få DIG att må bra! Vill du att dom ska kolla dig. Då SKA dom göra det.

Hoppas att det kommer igång snart gumman.

Vill ju träffas snart igen !

Kramis!

2010-03-25 @ 09:35:40
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0