idiotincidenten

fredag 19/3 kl: 19:10
Då ska jag berätta för er vad som hände på ÖoB. (ursäkta mitt språk)

Innan MVC körde vi iväg till ÖoB för att handla balkongmöbler. Hade hittat jättefina solstolar i trä som kunde köpas för en billig peng, så vi slog till! Handlade även lite annat livsnödvändigt såsom tvättmedel och våtservetter i massor (bakterieskräck). Stressigt i kassan med en massa folk, när R gick ut på parkeringen så märkte han att en jubelidiot hade parkerat bakom oss (plus en framför så vi inte kom ut). Han gick in och bad kassamannen att ropa ut i högtalarna för att be dem flytta bilen. Men då var det två kärringar i vår kö som hade parkerat där. Och dessa tände till. erkännde inte att de hade gjort fel och min kära sambo blev mer och mer frustrerad så till slut kallade han dem för blåsta, för kärringarna inte kunde erkänna sitt fel och vänligt flytta på sin bil.
Då börjar kvinnan bakom mig i kassan berätta att hon var med om det förra veckan och att parkeringarna var ganska svåra att förstå sig på utanför ÖB. Då säger R att det är väl självklart att man ser att man inte kan parkera både framför och bakom en bil, så att man inte kommer ut.
Denna kvinnan alltså, då skriker hon ut att: "Hon hoppas verkligen inte att han är pappa till det barnet som ligger i magen".
Jag vänder mig om till henne (jag har varit passiv under bråket och låtit R ta detta själv) och frågar vad fan hon menar med det.
Kvinnan: Ja, det är ju synd om barnet om den får en pappa som honom.
För övrigt så hade vi inte sagt ett ord till denna kvinna utan hon spottar ut dessa ord. Jag tänder till REJÄLT. Var inte alls förberedd på ett sådant påhopp, så jag kom på alla möjliga saker att säga till henne efteråt. men fick ändå ut något med:
"Hur i helvete kan du stå och säga något sådant, dra in ett ofött barn och mig i denna diskussionen. Hur jävla lågt får man gå egentligen. Du är körd i huvudet."
Jag blev så arg så jag skakade, gråten nära, sånt jävla påhopp. Stod mycket folk runt omkring och nästan drog andan när de hörde vad kärringen sa.
Hon skämdes nog, men en sak ångrar jag. Skulle ha gett henne en jävel där och då. Men efteråt förstår jag att misshandel i registret precis när man fått barn är nog ett fall för soc.

Men jag förstår inte hur man överhuvudtaget kan lägga sig i en diskussion som man inte startat, samt dra in en person som inte ens är med i dem SAMT fördöma ett ofött barns leverne.
Hoppas hon dör.


Kommentarer
Postat av: Rebecca&Albin

FYFAN ! Silken jubelidiot ! BRA EM! Bara på dom!

2010-03-19 @ 21:18:34
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0