jahapp

Fredag 26/3 kl: 06:09
Godmorgon allihop. Är svintrött. Ont igen, vaknat varje gång jag skulle vända mig. Riktigt ont i framfogen. Fy vilken hög smärtgräns man kommer ha efter graviditet och förlossning. Det onda beror på mitt runtspringande igår.
Kunde inte sova längre, fast jag sitter med hängiga ögon som knappt kan hållas öppna..
Ska käka frukost nu, koka te. Sen slappa på soffan, kanske sova en runda till. papi hämtar mig vid åtta och är så snäll och kör mig till MVC. Hade inte kunnat gå dit själv nu, hade tagit minst en timme. Nu får hon fixa så ungen kommer ut, annars bli jag arg.
Från att ha haft en väldigt bra dag igår, pga bra sömn och icke så ont, så har vi en dålig dag igen. Fast det är ganska bra nu när jag ska till MVC. Kanske de kan sätta igång mig för de ser att det inte fungerar för mig.

Föressten, det medicinska testet funkade inte. Självklart. Det bidrog endast till smärta (idag då) i fogarna. tack för den liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0