lång dag..

Torsdag 25/3 kl: 19:42
När R kom hem körde vi iväg till papi och underhöll han lite.. Satt på hans söderläge-balkong och svettades. Ingen vind, hade kunnat sitta i bikini! Vilket väder! Sen käkade vi lite på haralds och tog en promenad i karlslundsparken. Fullt av äckliga svarta fåglar i varje träd. Men söta tuppar, ankor och getter i den lilla djurparken. Där blir mysigt att gå med Julian i sommar och visa djuren.

Sen körde vi hem till R:s farmor, satt o språkade lite och fick en massa våfflor. Gott, men vad mäktigt det är med en massa grädde o sylt på ;)

Sen ner en runda till stan, mötte upp mami på maddes och tog en dricka. Vi var båda supermätta så det blev ingen mer mat! Träffade en fd arbetskamrat bordet brevid. Alltså hennes vänninna måste ha varit hjärndöd eller något. Så pratade vi lite om att jag gått över tiden etc, och så säger vänninnan: "och kolla hennes navel, den står ju rakt ut!" och garvade som fan. Ingen annan skrattade, jag blev fly förbannad och sa: "och vad kan jag göra åt det?!". Hon tystnade, jag gav henne blicken och gick därifrån. Får väl tillägga att denna kvinnan var över 40 år. Kan bli så satans arg på vissa kommentarer. Likaväl som när jag går där med magen. folk" oj, har du inte fött än". Vad vill dom att jag ska svara: "jo, men min mage är fortfarande lika stor och bebisen ligger själv där hemma". Idioter. Man kan nog inte ta sig ut längre utan att folk får en på irriterat humör.

Imorn på morgonen blir det ett BM besök. Inte så uppskattat. Blir ju bara att mäta magen och lyssna på hjärtljuden. Inte att de kan sätta igång en nu. Nej, jag måste vänta två veckor till..

Lägger ut en bild på min gigantiska mage med utåtstående navel. Hoppas ni ser ironin.. förlåt liksom.


Vecka 41+0

Kommentarer
Postat av: Pappi

Varför kan alldrig jag vara med när nått sånt händer. Jag hade gnidit en sockerulle i hennes nylle.

Bry dig inte om dumma människor.



Kom att tänka på en barnvisa som passar bra att sjunga vid såna tillfällen.



Tänk om alla som vore dumma.

Chickabom, chickabom, chickabombombom

Hade en varsin trumma.

Chickabom, chickabom, chickabombombom.

Det vore väl bra

Chickabom

Det vore väl bra

Chickabom

Då hann dom ej vara dumma

Chickabom, chickabom, chickabombombom.



2010-03-25 @ 22:21:18
Postat av: Moster Madde

Va vacker du (den) är! JAg menar det. Hoppas du får en lugn natt.

2010-03-25 @ 22:58:38
Postat av: kajsa

Jag tycker också att du är jätte fin, och jag tycker det är super gulligt när naveln ploppar ut. :)

Min är på väg också, ibland är den ute ibland inte :) haha..

Det var ju en riktigt korkad människa som sa så..

Det finns väl ogravida kvinnor och män som har navlar som står ut också, skrattar hon då också?

Vilket riktigt pucko!

Ta inte åt dig vännen!

Kramar

2010-03-26 @ 11:51:05
Postat av: Jennie

Håller med de andra där uppe, du är jättefin och magen är så rund och fin. Förstår dock att det är tugnt och otympligt att gå runt med, men den som väntar på ngt gott.. eller? :) Försök tänka positivt och låt inte idiot människor som henne få trycka ner dig. Koppla bort det så gott det går. Kramis

2010-03-26 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0