leka hemmafru

Torsdagen 4/3 kl:16:39
Idag har jag VERKLIGEN lekt hemmafru. Jag tänkte, att om jag gjorde allt som jag tänkte göra, så skulle förlossningen komma igång.. Ingen förlossning på G men däremot ont i rygg, svanskota, ljumskar och knän. Pust. Han kanske behöver lite förberedningstid? Han får till klockan nio ikväll på sig..
idag har jag:
- Tvättat (och märkt att den ena maskinen inte fungerade, så allt tog dubbelt så lång tid)
- Tvättat och putsat köksfönsterna både ute, inne och emellan (eftersom förra hyresgästen inte gjort det, var det välbehövligt)
- Skurat klart köksluckorna och handtag (yees, fyra dagar tog det)
- Strykt R:s skjortor samt lite av mina kläder

Är HELT slut. Ska hoppa in i duschen nu sen sätta mig och sy i knappar i en sommarklänning (som är minimal men målet är att komma i den till sommaren) samtidigt som jag ska titta på sista avsnittet an gossip girl. Sen kommer väl sambon hem från träningen, och då får han sätta igång med maten! För jag har gjort mitt i det här hemmet idag känner jag.. ;)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Du är så duktig så! Var rädd om din rygg bara... :) Och spara lite på energin. Ha! (Svårt att säga när man själv är manisk... :P)

2010-03-04 @ 19:21:18
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: mamma

Gumman, ni har så fint redan före din storstädning. Gör roliga saker istället. Puss

2010-03-04 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0