Luftslott

Lördag 6/3 kl: 10:21
Det blev en god middag på akropolis igår, liten gyrostallrik. Mums! Jag handlade klistermärken till väggarna och R köpte en alldeles för dyr skjorta med kort krage. När vi kom hem tittade vi på Stieg Larssons Luftslottet som.. ? Den var riktigt bra likaväl som de andra filmerna.  Konstigt att denna aldrig kom ut på dvd eftersom de andra filmerna blev såna biosucceer?
Sen kom R:s vän J och vi satt o snackade och slökolla på tv tills mina sömnpiller verkade så jag fick gå upp o lägga mig :P

Sov länge idag, och sambon sover ännu. Ska städa undan här hemma, bli färdig med det jag påbörjade igår och sätta upp klistermärkena på väggen. Sen kanske tvätta av gårdagens smink och bulsa på mig inför en promenad i vårsolen. Mami o papi ska oxå med, ska gå längst med havet och ut till sandbergen. har inte varit där på flera år.

Tror aldrig att förlossningen ska komma igång. Har provat allt, sex, tvätta fönster, ligga på golv o skrubba, sprungit i trappor, sett på skräckfilmer och idag blir det en långpromenad. Om han inte kommer nu så vet jag att jag kommer gå över tiden o vi får dra ut honom! Han kommer säkert att bli en sådan son som bor hemma tills han är en dryga 30 ;)
Trevlig vårlördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha. Jag känner likadant. Är så redo för en förlossning nu så det inte är sant och vad bestämmer sig tösen att göra - jo, stanna inne. Gah! Det lät iallafall som du har mysiga dagar under tiden du väntar och det är ju skönt... :)



Det är faktiskt en tröja bilden jag la ut. Det som "sticker" ut under tröjan är ett par byxor i blommigt mönster som rosetten. Jätte fint är det! Lite kul för att jag har hittat skit coola grabbkläder. Vi får absolut ta och bli bästa vänner så byter vi kläder... ;)

2010-03-06 @ 14:15:06
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Luftslottet som sprängdes finns visst på dvd :) har nyss kommit ut. Hihi. Kramis.

2010-03-06 @ 20:03:42
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0