lyckad shopping.. igen ;)

Torsdag 11/3 kl: 19:52
Fick skjuts både ner och hem för framfogen är inte att leka med! det strålar ner i vänster ben så nu går jag verkligen som en anka. aj. man orkar inte lika mycket längre heller.
Stack ner en timme innan mami och tog en runda för att leta efter någon fin orange tröja som hon ville köpa till Julian. det fanns inte mycket.. till slut kom mami och då blev det en räcerrunda. Hittade ett par vita tygskor som jag ville ha, mami fick hjälpa mig av o på med dom, fick ju köpa dem mest för besvären hon lade ner ;) Sen hittade jag en perfekt födelsedagspresent till R, men självklart knyckte hon den framför mina ögon så nu får jag fundera ut ngt nytt.. :P Hittade en liten present till han iaf.. Uppgraderade oxå min troslåda med 6 par nya färgglada tygstycken, 50% på HM. perfekt! Hittade oxå två par orangea tröjor till Julian, som tur va!
Sen blev det en snabbisfika som blev lång, träffade L där (det börjar bli en vana nu) satt där ganska länge med vaniljlatte och en massa skratt.
Nu står R och lagar woken till oss. Precis som det ska vara! Det blir en tidig kväll känner jag..

Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Hej, var får du energin ifrån? Vad finns kvar för en moster att köpa! Ses nästa helg. Kram

2010-03-11 @ 21:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0