min dag

Tisdag 23/3 kl:19:07
Slappade ett tag idag, men fick nog av mig själv så jag började städa istället ;) Skrubbade hela köket o spisen och putsade balkongdörrsfönstret. Nu kan man se ut! ;) Sen kom R hem och vi lagade chorizo med couscous, finhackad tomat, persilja, rödlök och paprika, till det hade vi limesås. mums!
Har precis epilerat benen. Lite problem med att nå, men mest ont i fogarna av den konstiga sittställningen. Men nu har jag inga björnben längre iaf! ;) Har faktiskt inga problem med att det känns lite att dra ut håren från hårsäckarna.. ;) har ganska låg smärtgräns på huden, värre är det med magen och sjukdomar. Så blir jag grinig.

Kvällen kommer att se ut som vanligt- liggandes i soffan framför tvn med lite frukt eller andra godsaker.
R är ledig både imorgon och i övermorgon, mysigt att vakna upp tillsammans och umgås lite på dagarna. Papi kommer hit imorn med, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0