mornin!

Fredag 19/3 kl: 06:40
Shit, jag vaknade i morse och var glad! Galet galet! Att det är ljust ute kvart över sex förblir ett mysterium.. Trodde aldrig det skulle hända! känns som mörkret hade omringat oss.. Vaknade av att jag kastade mig av och an i sängen och fick ingen ro. Upp o käka, såklart.. Fil o havrefras (som jag fortfarande inte smakar, men om jag snyter mig lite snabbt medans jag äter så kan jag ha tur o få upp någon liten smakessens.
Konstigt att bara vakna o vara på bra humör. Kan bero på att jag känner mig lite piggare idag, precis som att förkylningen har försvunnit. woho! Vi får hålla tummarna!

Nu ska jag smyga upp till sängen igen och bädda ner mig bredvid älsk. Han har äntligen accepterat att han oxå är sjuk, och stannar hemma för dagen. Det är inte ofta det händer. Tänkte läsa lite med.. Sen blire god frukost innan vi ger oss av till MVC.
Lovade ju min barnmorska att jag inte skulle komma på det sista besöket. Nu får jag komma tillbaka med svansen mellan benen :P Tänkte se om hon kunde kolla om jag har öppnat mig något. Kan vara så att man har en väldigt lång latensfas. Hade varit kul o se om mina förvärkar har gjort någon nytta. Iallafall mjukat upp tappen lite? ;)

Sen blire ner på stan och ta tag i sitt liv igen ;) Lunch med mami , myspys!

Tack för era söta kommentarer igår, de värmde verkligen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Härligt att du känner dig pigg igen! Själv har jag praktik på en skola nu med lite för små barn och det känns i hela kroppen kan jag lova. Ska skjuta SM i helgen så kan inte kolla bloggen så du får hålla inne lite till (över helgen) så jag kan vara beredd ;) hihi kram kram

2010-03-19 @ 07:45:16
Postat av: Ida

Roligt att du känner dig pigg igen! Håller alla tummar för dig att lillen kommer snart :-)

Kram

2010-03-19 @ 08:01:15
Postat av: Pappi

Låter bra tösen. Tänkte en hel del på dig i natt när jag jobbade och fick massa konstiga ideer.

Hela mitt skift är nu involverad i din graviditet och dom "tjatar" på mig var och varannan timme nu om jag inte har hört något :)



Ska snart äta "frukost/middag/kvällsmat" ja vad tusan man kan kalla det när man jobbat natt. Blir strips med korv, fin frukost det hehe.



ha det gott vännen.



Pappa

2010-03-19 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0