mysdag

Söndag 28/3 kl: 21:22

Har haft en riktig mysdag. Varit hemma hos papi och blivit bortskämd till max. God mat och glass till efterätt. legat på hans soffa hela eftermiddagen och ojat mig över allt onda. Jag är så trött på att ha ont nu. Kom på att det finns inte en enda sekund av min vakna tid då kan inte har ont. Kanske precis när jag bytar sitt-ligg ställning men sekunden efter kommer smärtan. så ska det väl inte vara? Det är ingen som är värd det. Det är så otroligt jobbigt att gå runt och ha ont hela tiden, man blir så trött och utmattad. Så att bli bortskämd för en dag tackar man inte nej till!

Julian har dessutom dansat tango konstant nu i sju timmar. det känns oxå.
Nu blir det mys i soffan med film.



Kommentarer
Postat av: Moster Madde

Hoppas du får några timmars sömn i natt efter allt ont du haft idag. Sov gott.

2010-03-28 @ 21:49:20
Postat av: Pappi

Tack dottern min för att du kom. Du lyste upp min dag oxo. Julian blev glad när jag pratade med han :)

Var väldigt intressant att se hur han reagerade.

2010-03-28 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0