nervös

Onsdag 31/3 kl: 11:33
Okey.. Nu börjar jag bli nervös.. troligtvis därför jag inte kunnat sova inatt. Magen har fjärilar och jag har tusen grejor som jag vill få fixat. Sambon fyller år imorgon med så det blir lite trixigt att planera och fira honom när vi vet att vi ska åka in till förlossningen samma dag.. Kul om vi får två aprilskämt i familjen ;) Imorgon alltså. Får vi veta när det blir en igångsättning, jag hoppas verkligen att det blir imorgon så jag slipper oroliga dagar framöver..

I morse städade jag som en galning så när R kom upp ur sängen var lägenheten som blåst. Har beordrat att han ska komma hem och dammsuga efter jobb. Sen ska vi äta gott och försöka sova ut (jovisst, lycka till).

Nu ska jag upp och byta sängkläder och hoppa in i duschen, för snart kommer J (:


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hur ser vädret ut hos dig idag? :D

2010-03-31 @ 12:28:59
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Sluta sluta sluta, det pirrar så i min mage! :) hihih..

Jag trodde aldrig att han skulle komma, och nu är det kanske imorgon, eller iaf bara några dagar kvar..

ÅÅÅH, det är så spännande att jag inte vet vart jag skall ta vägen.. hihih.. Hälsa R och gratta ifrån mig och daniel!

Skicka mig ett sms om du får stanna kvar på förlossningen, för då skall jag springa till brevlådan och posta julians födelsedagspresent. :)

2010-03-31 @ 13:01:03
Postat av: Teresia

håller tummarna för att det blir imorgon så att vi kan prata bebis. :)

2010-03-31 @ 13:27:50
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Rebecca&Albin

Hoppas det går bra. Har du läst om igångsättningar? Har hört mycket. Antingen går det väääldigt fort eller så kan det ta flera dagar innan det händer något. Hoppas att det går bra för dig :D Hör av dig när han är ute :D hihi.

Lycko- och styrkekramar till både dig och R ! <3

2010-03-31 @ 13:35:30
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/
Postat av: Lotti

Jag ska tänka på Er imorgon :)

2010-03-31 @ 15:42:43
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0