nu blev det kvällen

Onsdag 3/3 kl: 23:08
Dagen har varit lugn. Skurade köket o plockade undan innan H kom. Provade för första gånen ekströms frasvåfflor- det blev ju godare än när man själv gör det! Brukar aldrig fuska så för gillar inte alla de tillsatser och konserveringsmedel som finns i såda halvfabrikat. Men förra ggn jag gjorde våfflor efter recept blev de så slabbiga. Om någon har ett bra recept tar jag emot det med öppna armar!
Under tiden H var här blev jag tröttare och tröttare och när hon hade gått var jag helt slut. Ont i kroppen och huvudet sprängdes.. Orolig för havandeskaps.. Men fram till nu har jag nyst, ja jag vet inte hur många gånger och har haft huvudvärk. Så det är säkert en vanlig förkylning som är på G. Vi hoppas på det iallafall.

Det har varit fart på min inneboende idag. Hans pappa har legat i mitt knä och tittat på magen i evigheter och fascinerats över hur stark Julian är och hur han kan få min mage att få så roliga former. Det var mysigt. Vi försökte även akompanjera in the jungle med R som tog basen och jag falsetten. Vi är bäst på den låten. Men Julian verkade inte gilla den. sen garvade vi när vi funderade på framtiden då vi antagligen står o spexar med den låten framför lillen när han ska sova ;)

Har haft dålig matlust nu i flera dagar. kan bero på att magen inte riktigt är igång. Har försökt käka en massa frukt idag och den senaste jag stoppade i mig var minismå och supersura vindruvor. Gott o hoppas magen kommer igång av det ;)

Ska bli kul o se om bäbis dygnsrytm i magen stämmer överens när han kommit ut. Han kommer igång vid sju på morgonen, fast bara nån halvtimme och sen sover han fram till typ lunch och på kvällen/tidig natt är han som livligast. den dygnsrytmen kan jag nog klara!
Ska kolla klart på the 70´s show och sen krypa ner hos sambon i sängen. Kom på precis att jag måste upp halv åtta imorn i börja tvätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0