orkan?

Lördag den 27/3 kl: 17:30
Sitter och väntar på middag. Orkanen har dragit in i köket och efterlämnar oss med svordomar. Alltså- R lagar mat. Det blir kasslergratäng. Just nu sitter jag o hulkar över lökdoften. Det blir väl annat när man själv lagar mat.
dagen har inte bestått av för många knop.. Tvätt i förmiddags och en utrensning av garderoben. Hängde upp mina "små" kläder i hopp om att jag kommer i dem ganska snarast efter förlossningen. Men de minsta jeansen fick ligga kvar i lådorna.. för optimitisk kan man inte vara.. Alla vinterkläder är nedpackade oxå. Nu är vi redo för våren!

Ikväll blire kanske en runda ut till Häljarp till svärföräldrarna. Om jag orkar. det är jobbigt att inte vara hemma, att tränga sig i obekväma kläder, att inte kunna ligga och sitta som man vill och hålla humöret uppe när det egentligen är nere. Så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0