ringaren i notre dame

Fredag 12/3 kl: 07:09
Gomorn! upp i ottan för vanligt för att fylla på reserverna. Vaknade egentligen halvfem o va hungrig men kände då att botten nästan var nådd, så jag försökte somna om.. Sovit dåligt som vanligt, de dära pillerna hjälper inte längre, kroppen har för ont för att sova anständigt i tre timmar i rad.
Vaknar ju varje gång jag vänder mig häftigt för det känns som hudet dras ut och går sönder. Drömde faktiskt om det inatt. Hemskt. Måste varit i samband med att jag vände mig, drömde att huden på sidan bara sprack och lämnade ett öppet sår. uschi, det måste ha gjort ont..
det blev en sen kväll igår med, låg o tittade två filmer innat jag kröp till kojs.

dagen bjuder inte på mycket. Jag upptäckte till min förvåning igår att jag ser ut som en övermogen banan. Ringarna under ögonen är inte att leka med! Så det blir nog mest slapp. hade tänkt att ge mig på "operation nagellack". Får fundera ut min plan innan jag ger mig på tånaglarna. En armförlängare kanske?
Ikväll blire mat från Basilika med R:s vän J. Ganska kul att vissa av hans killkompisar verkligen är involverad i graviditeten. Frågar mig saker och ringer varje dag för att höra om det hänt ngt nytt. gulligt (:

Jag ska erkänna för er att min kroppshållning har gått från anka till ringaren i notre dame..


Kommentarer
Postat av: Moster Madde

John Gleese visade på många gång stilar....vad blir det i morgon månne? Ingen risk för höjt högerben i alla fall.

2010-03-12 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0