sry!

Måndag 22/3 kl: 04:45
Man måste bara älska morgonhungrigheten..
Jag ber om URSÄKT för migg dåliga bloggande i helgen. förstår att ni tror att jag åkt in m.m. Hade dessutom inte mobilen på igår (pga dålig sändning utanför stan), så jag fick många oroliga sms ;) Jag ska förska att lova att inte uppdatera så dåligt. Men jag tror jag kan lova er att jag skriver i bloggen när jag åker in (:

Igår var vi ute hos svärföräldrarna hela dagen och blev gödda. Kom hem ganska sent, men det var en mycket lyckad dag!
Och nu då, undrar ni. Ja, att vakna 04:30 för att man är hungrig är inget som man riktigt är van vid. kroppen laddar väl.. Så nu ska jag sätta i två rostemackor och käka det med makrill! Mums.

Nu har vi gått över tiden med 4 dagar och det finns fortfarande inga intentioner till att ungen vill ut. Kommer att bli chockad när det väl händer- har börjat fundera på min möjlighet att föda - kommer nog vara gravid resten av mitt liv ;)

Tack för era fina kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Jag har inte kunnat sova på hela natten.

Priset man får betala för att jobba skift där hela dygnsrytmen är fel.

Har precis käkat hemmagjord pizza sallad och känner mig redo för sängen nu.

Vi skulle ju kanske ses idag tösen men jag får se när jag nu vaknar. Ringer dig senare iallafall och skulle du planera något annat så vänta inte på att jag ska höra av mig.



Rostmackor med makrill, usch, får man sån "cravings" när man är gravid då är det tur jag blev man :)



Kram Pappa

2010-03-22 @ 05:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0