svullo

Lördagen 6/3 kl: 21:19
Jahapp. Då har man ytterligare en graviditetskrämpa att lägga på listan. Svullnad. Ansikte, och armar och bytat form och nu helt plötsligt ser jag inte ut som grodan boll utan snarare grisen i samma serie, miss piggy va?.. Är dubbelt så stor. Fingeravtrycken stannar kvar när jag petar på benen. Händerna går inte att knyta. Nu kan man klappar mig på huvudet så dallrar det veckan efter nere vid anklarna. Som om man inte kände sig råsexig innan man blev en vandrande pool.
Nu ska jag ta mig ett rejält samtal med Julian. För nu ska han ut!



För och med nu går jag i ide. Kommer att sköta ruljansen hemmifrån och inte ta emot några besök. För jag kommer inte nedvärdera mig så mycket som att gå på stan i en kropp som inte är min..
(känn den desperata hysterin kring kroppsfixering med en allvarlig glimt i ögat)

Kommentarer
Postat av: Lotti

Ett djur ger så mycket mer än det tar (:



Usch för svullnader! Än så länge har jag klarat mig men jag bara väntar, man ska inte hurra än! (:

2010-03-06 @ 22:07:31
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Mimmi

De lät inte alls kul men du är säkert söt ändå :)

2010-03-07 @ 07:45:06
Postat av: Teresia

Men tänk som såhär: Är det inte det finaste sättet att se svullen ut på? Genom att faktiskt bära på en helt annan människa som är ditt eget kött och blod. :) Jag försöker att tänka så när jag tittar ner på mina ben och dem är i dubbel storlek. Jag skulle inte önskat ett bättre sätt att se ut som en tjock gris på än det för jag bär på ett barn. ;)



Kul med det oranga sättet. Det är snyggt!!! :D

2010-03-07 @ 10:23:25
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0